TESTS GUIDES FILM & TV HØJTTALERE TV HOVEDTELEFONER HI-FI FOTO SMART HOME HJEMMEBIOGRAF COMPUTER MOBIL GAMING
EFTERÅRSTILBUD: 3 UGER FOR 3 KR
Nyhed

Ford Mustang Mach-E trækker endnu mere

Fordobler anhængervægten

forfatter
Publiceret 29/08/2022 - 12:30

Kort efter at Ford annoncerede, at de øger trailervægten på Mustang Mach-E fra 750 til 1.000 kg, fortæller de nu, at trailervægten øges endnu en gang. Denne gang til 1.500 kg, en fordobling på få måneder.

Den øgede anhængervægt gælder kun for 2023-modeller af Long Range RWD og Long Range AWD, og ​​gælder ikke for andre udgaver eller modeller, der er solgt til dato.

2023-modellerne starter produktionen den 31. oktober i år, og her er der et forstærket monteringsbeslag og en ny befæstelse til anhængertræk, der gør det muligt at øge anhængervægten til 1.500 kg. Kugletrykket stiger til 60 kg, men du kan bruge et cykelstativ med en maksimal vægt på 75 kg.

– Vi arbejder løbende på at forbedre Mustang Mach-E’ens egenskaber, så vi altid vil have en af ​​de mest konkurrencedygtige og bedste elbiler på markedet. Med den forbedring, der nu kommer til disse to varianter og ikke mindst muligheden for taglæsning, som allerede er godkendt, har vi videreudviklet bilen på to vigtige områder, som vi ved, at mange kunder har efterspurgt, siger marketingdirektør hos Ford Motor Norge, Geir Haugaard.

Mach E Trailer 12
(Foto: Ford)

Bilens adaptive fartpilot er også opdateret, og bruger kortdata til at tilpasse bilens hastighed, så hastigheden reduceres, når man nærmer sig et skarpt sving.

Ladepladen til trådløs opladning af mobiltelefonen får desuden øget sin effekt fra 5 W til 15 W.

 

forfatter

Lasse Svendsen

(f. 1965): Chefredaktør. Lasse har arbejdet for Lyd & Billede siden 1999. Han har også skrevet om foto for magasinet Fotografi og om hi-fi for Audio Video, ligesom han har erfaring som biljournalist fra bladet Drive. Det hele startede i 1980 med en Garrard-pladespiller, en Tandberg-receiver og et par Jamo-højttalere. Lasse har desuden stor erfaring fra hi-fi-branchen og skriver i dag mest om foto, hi-fi, computere og lyd, men også om biler.

Skriv en kommentar

forfatter

Lasse Svendsen

(f. 1965): Chefredaktør. Lasse har arbejdet for Lyd & Billede siden 1999. Han har også skrevet om foto for magasinet Fotografi og om hi-fi for Audio Video, ligesom han har erfaring som biljournalist fra bladet Drive. Det hele startede i 1980 med en Garrard-pladespiller, en Tandberg-receiver og et par Jamo-højttalere. Lasse har desuden stor erfaring fra hi-fi-branchen og skriver i dag mest om foto, hi-fi, computere og lyd, men også om biler.
blank
Ruller ud i 2024 Mercedes-Benz bekræfter at den elektriske Geländewagen kan forventes i slutningen af 2024.
Se præsentationen af Polestar 3 her Følg med når vi viser Polestar 3 frem d. 12. oktober.
Flere kræfter og øget rækkevidde Opgraderer DS 3 Crossback og Peugeot e-208.
Xpeng G9: På vej til Danmark God plads, høj komfort, og bygget "som en koncertsal".
Teslas 4680-batterier: temmelig ordinære På Battery Day lovede Elon Musk nye batterier med helt ny teknologi og banebrydende kapacitet. Nu er batteriene her ... og de er helt almindelige.
blank
Ferrari med 715 hk og 1420 watt Burmester-lydanlæg Ultra-stærke kræfter både under motorhjelmen og i kabinen.
Følg Lyd & Billede