Det tyske familieforetagende Miele meddeler, at det efter at have stået for kvalitet og bæredygtighed siden 1899 nu fejrer sin 125-års fødselsdag med kampagner inden for alle produktgrupper samt en gratis forlængelse af garantien med 125 uger. Det gælder for alle ‘125 Gala Edition’-modeller, som bl.a. inkluderer indbygningsprodukter i den nye matte obsidiansorte finish.
Kampagnen starter i februar og betyder, at de mere end 80 jubilæumsmodeller vil blive solgt med rabat og/eller gratis tilbehør.
Ny vaskemaskine
Et højdepunkt i kampagnen er ifølge virksomheden selv vaskemaskinen WCI 890 WPS 125 Gala Edition, som lanceres i marts til en pris på 1.679 euro. Den har en kapacitet på 9 kg, centrifugering med 1.600 o/min og den højeste energieffektivitetsklasse A. Den har også TwinDos til automatisk dosering af vaskemiddel og PowerWash-teknologi, og som prikken over i’et SteamCare, som med damp udglatter tøjet og opfrisker det, så man slipper for lugtgener – en funktion, som tidligere kun fandtes på virksomhedens flagskibsmodeller.
Ny sort serie
ArtLine-serien af indbygningsprodukter i mat obsidiansort blev for første gang introduceret af Miele i slutningen af 2023, og nu tilbydes denne nye serie i 125 Gala Edition, hvilket betyder, at garantien udvides med 125 uger. Disse grebsløse apparater (med ‘Touch2Open’-funktion) er designet til at passe ind i stort set alle hjem, og kampagnen omfatter ovne, kompakte mikroovne, en kombineret dampovn, varme- og vakuumskuffer, en indbygget kaffemaskine og et vinskab.
Disse produkter kan suppleres med induktionskogeplader med en matsort keramisk glasfinish. En emhætte, et fritstående køle-fryseskab og frontpaneler til fuldt integrerede opvaskemaskiner i samme farvetone tilbydes også i kampagnen 125 Gala Edition.
Miele står først og fremmest for kvalitet, lang levetid og holdbarhed. Vi understreger disse værdier ved at give vores kunder et tilbud, der er unikt på markedet,” siger Axel Kruse, Senior Vice President for Mieles Customer Service-forretningsenhed.