Foto & Video Hi-fi Hjemmebiograf Hovedtelefoner Højttalere TV

Nyhed

Lyd & Billede indgår samarbejde med Prisjagt

Sammen vil vi hjælpe dig med at finde de bedste produkter til de bedste priser!

Skrevet af / 09/01/2020 - 08:42
Lyd & Billede indgår samarbejde med Prisjagt

At være forbruger på elektronikmarkedet i dag byder på en række udfordringer. Den teknologiske udvikling skrider fremad med voldsom hast, og der er en million produkter at vælge imellem! Produktspecifikationer kan være forvirrende, og alle producenter hævder, at netop deres produkt er bedst. Desuden går priserne op og ned som en rutsjebane i årets løb. Så hvordan kan man være sikker på at gøre et godt køb?
Lyd & Billede tester hvert år mere end 400 produkter inden for bl.a. TV, foto, hi-fi og mobil – netop for at hjælpe dig med at finde det rigtige produkt. Men for at finde de bedste priser har selv vi brug for eksperthjælp.

Nordisk samarbejde med Prisjagt

Lyd & Billede (Publish AS) har derfor indgået en aftale med Prisjagt om brug af deres prissøgningstjeneste prisjagt.dk på hjemmesiden lydogbillede.dk. Aftalen er et kommercielt samarbejde, hvor Prisjagt leverer prisvarsling, produktinformation og opdaterede priser.


Fremover vil alle tests på Lyd & Billedes hjemmeside indeholde et link til Prisjagt, som til enhver tid viser dig de bedste priser.

Via Prisjagts hjemmeside kan du også tjekke prishistorik og lagerstatus samt sætte prisalarm for produkter, du har i kikkerten. På den måde kan du være klar, når dit yndlingsprodukt kommer på tilbud!

Dyllan Debord (Partner Operations Director hos Lyd & Billede) og Joakim von Stockenström (Partnership Manager hos Prisjagt) er godt tilfredse med den nye aftale.

“Dette partnerskab vil styrke båndet mellem to af de mest kendte navne i den nordiske forbrugerelektronik-branche. Det er mig en glæde at kunne tilføje endnu en nøgletjeneste for almindelige forbrugere, der søger professionel vejledning for at kunne træffe de rigtige valg. Desuden ser vi frem til at vokse i samarbejde med Prisjagt for at kunne tilbyde markedet endnu mere, når det gælder synlighed, gennemsigtighed og selvfølgelig vores kerneaktivitet: Værdifulde testanmeldelser,” siger Dyllan Debord, Partner Operations Director hos Lyd & Billede.

“At kombinere pålidelige guides og anmeldelser med gennemsigtige prisoplysninger, så de er lettilgængelige for læserne, vil uden tvivl give stor værdi til alle. Jeg er også glad for dette samarbejde med Lyd & Billede, da det giver os begge mulighed for at vokse endnu mere i Norden; et marked, hvor vi ligesom Lyd & Billede allerede har en stærk tilstedeværelse,” siger Joakim von Stockenström, Partnership Manager hos Prisjagt.

Om Lyd & Billede: Lyd & Billede producerer de største hjemmesider og magasiner om forbrugerelektronik i Norden og tester mere end 400 produkter om året. Redaktionelt betragtes Lyd & Billede som professionelt og pålideligt på grund af journalisternes viden og integritet samt hele 28 års erfaring. For at kunne give almindelige forbrugere den bedst mulige information har det redaktionelle team en tæt kommunikation med alle producenter på markedet om nyheder og test af nøgleprodukter.
Med sine mange års tilstedeværelse har Lyd & Billede opbygget en loyal læserskare, som giver næsten 20 millioner sidevisninger om året. Lyd & Billede har en stor brugerbase med en blanding af hardcore-læsere og Google-søgende, og har derfor adgang til ideel dækning, når det gælder stærk reklame og markedsføring med høje konverteringsrater.

Om Prisjagt: Prisjagt er en pris- og produktsammenligningstjeneste, der har som mål at guide forbrugere til smartere købsbeslutninger. Virksomheden startede som en fritidsbeskæftigelse i Ängelholm i Sverige i 2002. I dag arbejder mere end 230 mennesker på at give forbrugerne den bedst mulige information, før de beslutter sig for køb – så de kan købe smartere.
Prisjagt er en del af Schibsted og findes i disse ti lande: Danmark, Sverige, Norge, Finland, New Zealand, Irland, Storbritannien, Frankrig, Italien og Polen. I Norden er Prisjagt den førende produktsammenligningstjeneste og tiltrækker millioner af aktive brugere. Den største kilde til trafik er direkte søgninger, men den kommer også via PR og marketing såvel som partnerskabsprogrammer, hvor andre medier linker til Prisjagt i deres artikler.

 

Skriv din kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

0
Lyd & Billede
Scroll to Top