TESTS Foto & Video Hi-fi Hjemmebiograf Hovedtelefoner Højttalere TV

Kreativt!

Lyd & Billede bemærkes over hele verden for "one of the most creative media placements ever".

Af / 27/02/2014 - 11:26
Kreativt!

Fra vores egen lille verden kan vi med stolthed konstatere, at vores magasin bliver bemærket overalt i verden. Opmærksomheden skyldes denne gang en lillebitte annonce, som helt utraditionelt er placeret på ryggen af magasinet. Det er LG, som har valgt at gøre opmærsom på sit nye OLED-tv ved at annoncere på bladryggen. Fjernsynet har nemlig præcis samme tykkelse som magasinet: fire millimeter.

Vi kan retfærdigvis ikke tage hele æren, eftersom det er reklamebureauet i M&C Saatchi i Stockholm, der har fået den geniale ide – som vi selvfølgelig var med på! Annoncen kan ses på ryggen af martsnummeret.

Vi har allerede modtaget mange links til steder rund om i verden, hvor ideen omtales som ny og spændende. Og det selv om det indtil nu kun er det norske blad, der er nået ud i kioskerne. En af de første reaktioner kom fra adage.com, som kalder det for “one of the most creative media placements ever”. Herunder kan du se deres indslag ved at klikke på billedet.

adage_com

 

Annonce

Skriv din kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Hvordan vil næste års OLED-TV'er fra LG se ud?

TV-salget eksploderer

De bedste Black Week-tilbud på TV

Black Week TV 2025: 6 tips til et smart køb

Pas på, Dolby!

Lyd & Billede kårer årets bedste produkter 2025-2026

Bedre billedkvalitet på Disney+

Nu kan du købe Loewes største TV nogensinde - men det koster

Kig op! Her kommer TCL's nye kæmpe TV ind til test

TCL afslører 2026-TV'er: Første RGB MiniLED og 10.000 nit lysstyrke

Vi har set Dolby Vision 2 i aktion - er det værd at vente på?

Her er Hisense 116UX