Hvordan logger jeg ind med e-mail?

Når du opretter en konto hos os, vil du modtage en adgangskode via e-mail.

Den bruger du, første gang du logger ind. Derefter kan du let ændre din adgangskode her.

Når du logger ind, skal du først indtaste din e-mail og derefter din adgangskode.

Klik på brugerikonet i topmenuen.

Så får du login-menuen frem.

Hvordan logger jeg ud?

Du kan logge ud ved at klikke på Menu-knappen i topmenuen og derefter på knappen Log ud, eller du kan logge ud via Min side. Her klikker du på fanen “Log ud” i menuen til venstre.

Hvorfor bliver jeg logget ud?

Af sikkerhedsmæssige årsager ønsker vi ikke at gemme dit login i en længere periode.

Abonnementspriser

Gældende abonnementspriser finder du her.

Hvordan bestiller jeg et abonnement?

Du kan bestille et abonnement ved at klikke her.

Her kan du vælge varigheden af det ønskede abonnement: 1 måned, 6 måneder eller 12 måneder.

Hvordan bestiller jeg magasinet?

Hvis du vil bestille magasinet i 6 måneder (6 numre), så klik her.

Hvis du vil bestille magasinet i 12 måneder (11 numre), så klik her.

Hvorfor har jeg modtaget en betalingspåmindelse/inkassovarsel, når jeg allerede har betalt? (Printudgaven)

Det skyldes normalt, at betaling og påmindelse har krydset hinanden. Faktura er derfor ikke registreret som betalt, da påmindelsen blev sendt. Hvis du allerede har betalt, kan du se bort fra den modtagne påmindelse.

Det magasin, jeg modtog, er ødelagt /Jeg har ikke modtaget det seneste nummer. (Printudgaven)

Hvis du har modtaget et magasin, der er beskadiget eller indeholder fejl, eller du ikke har modtaget det seneste nummer af bladet, så send os en besked om det via kontaktformularen. Så vil der blive oprettet en reklamation. OBS: Husk at opgive dit abonnementsnummer.

Hvordan ændrer jeg min adresse? (Printudgaven)

Du kan nemt ændre din adresse via Min Side eller ved at sende os adresseændringen via kontaktformularen. OBS: Husk at opgive dit abonnementsnummer.

Hvor er Min side?

Du får adgang til din konto ved at klikke på “Menu” i topmenuen og derefter på knappen “Min side”.

Hvordan skifter jeg adgangskode?

Når du er logget ind, kan du let ændre dit password ved at gå ind på Min side og klikke på “Konto & adgangskode”.

Du skal først indtaste dit nuværende password og derefter det password, du vil bruge, 2 gange.

Oversigt over mine bestillinger

Finder du på Min side. Klik på fanen “Bestillinger”. Her kan du se oversigten over dine bestillinger.

Oversigt over mine abonnementer

Finder du på Min side. Klik på fanen “Abonnement”.

Her kan du til enhver tid se, hvilke aktive abonnementer du har.

Hvis du har et dagspas, kan du se, hvor lang tid der er tilbage af dagspasset.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Under fanen “Abonnement” på Min Side kan du vælge at opsige dit abonnement. Når du klikker her, vil du straks modtage en bekræftelse. Du kan let genaktivere dit abonnement ved at klikke samme sted.

Klik på knappen “Annuller” for at stoppe det aktive abonnement.

Er du printabonnent? Husk at angive dit abonnementsnummer ved opsigelse via kontaktformularen.

Abonnementet er aktivt resten af den periode, du har betalt for, selv om du klikker på “Annuller”.

Kan jeg få en faktura?

Vi sender ikke fakturaer ud, men du kan gå ind på Min side og klikke på “Bestillinger”.

Vælg en bestilling og klik på knappen “Print”, som du finder nederst.

Jeg kan ikke læse +artikler

Tjek, at du er logget ind. Hvis du kan se dit navn i topmenuen, er du logget ind.

Hvis du ser dette ikon,   er du ikke logget ind.

Hvis du er logget ind, men stadig bliver bedt om at logge ind, så tjek, at du har et aktivt abonnement.

Det gør du inde på Min side.

Hvordan tilføjer jeg en artikel som favorit?

Klik på knappen “Tilføj som favorit”.

Den finder du i bunden af alle artikler.

Du finder dine favoritter ved at klikke på Menu-knappen i topmenuen og derefter på knappen “Mine favoritter”.

Hvad betyder karaktererne?

Alle produkter, der testes, gives en samlet karakter fra 1 til 6 stjerner:

  • 1 stjerne: Løb … i den modsatte retning!
  • 2 stjerner: For mange svagheder til en anbefaling
  • 3 stjerner: Ikke uden kvaliteter – der er bare ikke så mange af dem
  • 4 stjerner: Absolut godkendt, men med forbehold
  • 5 stjerner: Rigtig godt til det allermeste – en klar anbefaling
  • 6 stjerner: Blandt det allerbedste i sin klasse

Produkterne inddeles i følgende kategorier:

  • Basic: Budgetklasse, de billigste produkter i deres kategori
  • Premium: Dyrere produkter med højere ydelse
  • High-end: De sejeste produkter, hvor prisen ikke spiller nogen rolle

Vi uddeler (eventuelt) følgende ikoner:

  • Specielt anbefalet: “Editor’s Choice” – særlig godt til prisen eller med specielle kvaliteter, der skiller sig ud
  • Bedste køb: Produktet med den bedste ydelse i forhold til prisen, gerne væsentlig lavere pris end tilsvarende konkurrenter
  • Bedst i test: Testens allerbedste produkt i forhold til testkriterierne

Bestil et abonnement

Bliv abonnent og få adgang til ALT indhold på lydogbillede.dk, inklusive vores testarkiv med over 4.800 tests! Klik her for en oversigt over vores forskellige abonnementer samt bestilling.

Hvorfor abonnere på Lyd & Billede?

Du får fuld adgang til lydogbillede.dk døgnet rundt, uanset hvor du er, bare du er online. Som abonnent har du adgang til hele vores testarkiv på over 4.800 tests og kan altid foretage kvalificerede valg mht. hvilke produkter du bør/ikke bør købe. Desuden vil vi løbende holde dig opdateret om, hvad der sker inden for branchen, med nyheder, videoreportager, kommentarer, guides og råd & tips – og ikke mindst underholde dig!

Det er kun få artikler, der er tilgængelige for folk uden abonnement, idet de fleste af vores tests og nyheder ligger bag betalingsmur. Lyd & Billedes mål er altid at give aktuel viden til dig, der søger ekspertrådgivning om lyd- og billedprodukter.  Det skal kunne betale sig at være abonnent på Lyd & Billede!

Min Side

Som Lyd & Billede-abonnent kan du nemt administrere dit abonnement via Min Side. Få fuldt overblik over dit abonnement, lav enkle ændringer, skift password, se din seneste ordre, opgradér/skift og opsig evt. dit abonnement.

Spørgsmål og svar

Ofte stillede spørgsmål og svar finder du her.

Købs-/abonnementsbetingelser

Vores abonnementsbetingelser finder du her.

Kontakt os

Kontakt os via kontaktformularen her. Besvares mandag-fredag.

Er du printabonnent?

Husk, at du som printabonnent kan lave ændringer i dit abonnement via Min Side.
F.eks. ændre adresse, skifte abonnement, læse magasinet digitalt m.m.
Kan du ikke få adgang? Giv os besked, så hjælper vi dig.

Kan du ikke finde svar på det, du leder efter?