B&O går street – sammen med Pepsi

Struer vil være nede med de seje, og samarbejder med street art-kunstnere og Pepsi om redesignede udgaver af sine hovedtelefoner.

bogo street TOP

Fodbold, moderne kultur og mode går op i en højere enhed, når B&O sammen med Pepsico sender en limited edition af sine hovedtelefoner på gaden. Og her mener vi virkelig på gaden. Hovedtelefonerne i “Live for Now”-serien er nemlig udsmykket af seks af de hotteste gadekunstnere i verden.

Navnene bag designet er den professionelle doodler Hattie Stewart fra England, den argentinske gadekunstner Jaz, den brasilianske illustrator og gadekunstner Ricardo AKN, den visuelle kunstner Zosen med base i Spanien, den visuelle kunstner Merijn Hos fra Holland og den argentinske gadekunstner Ever.

“Det er en kampagne med mange dimensioner, der omfatter kunst, livsstil og sport – elementer, som inspirerer os,” siger Henrik Taudorf Lorensen, som er corporate VP for B&O Play.

Form 2i fås til en vejledende pris på 1.099 kr, mens BeoPlay H6 koster 2.999 kr. Hovedtelefonerne kan købes på nettet, samt i – meget – udvalgte internationale butikskæder.

Ud over hobvedtelefoner omfatter “Live for Now” en lang række andre produkter, herunder mode, tøj og tilbehør, elektronik og skateboards.

Live for Now (B&O) / Live for Now (Pepsi)

Læs videre
Exit mobile version