Bang & Olufsen skifter farver

Bang & Olufsen vil gerne skabe et nyt look, stemning og udtrykke personlig stil med nye farver på sine produkter,

“Når jeg keder mig, så skifter jeg farve,” sang Peter Belli som Blæksprutten i filmen “Bennys Badekar”. Vi tror nok ikke, at man keder sig hos Bang & Olufsen, men man er i hvert fald begyndt at arbejde mere og mere med nye farver på udvalgte produkter. Og når B&O gør noget, så gør man det ordentlig. Denne gang har man bedt den danske og internationalt kendte modedesigner Stine Goya at lave nye farver til BeoVision 11 (TV) og de trådløse højttalere BeoLab 17 og BeoLab 20.

Man siger følgende fra Bang & Olufsen: “Modeindustrien påvirker i høj grad trenden inden for interiør, og personligheden afspejles ikke længere kun i valget af tøj, men også i valget af interiør i hjemmet. Valg af interiør er blevet mere vovet, når det gælder farvevalg – og  der skabes ofte et ”look”, hvor kerneproduktet er af høj kvalitet og derefter mixet, ændret og opdateret løbende farvemæssigt for at skabe et nyt look, stemning og udtrykke personlig stil.”

”Vi valgte Stine Goya, en æstetiker med en yderst professionel tilgang til at arbejde med farver. Stines håndværk og forståelse inden for området er et godt match for Bang & Olufsen, hvor det bedste fra begge verdener mødes,” siger Marie Kristine Schmidt, Vice President for Design, Brand og Marketing.

Stine Goya har bragt følgende farver til Bang & Olufsens modeller: Midnight Green, Rumba Red, Forged Iron (grå) og Driftwood (beige). Stine Goya siger: ”Mit mål har været at få endnu mere varme ind i den eksisterende Bang & Olufsen farvepalette og derved give kunderne mulighed for at sætte deres personlige præg på valg af farver i hjemmet.”

Stine Goya blev grundlagt i København i 2006 af designeren af samme navn. Stine Goya introducerer sæsonbestemte kollektioner ved at sætte en stemning gennem brug af levende farver, designede prints og skulpturelt formede styles.

www.bang-olufsen.dk

Les videre
Exit mobile version