TESTS Bil & Mobilitet Computer Sport & Træning Gaming Mobil Smart Home Teknologi

Nyhed

Segway introducerer off-road elscooter

Segway-Ninebot lancerer ZT3 Pro D, som er en elscooter designet til både bykørsel og terrænudflugter. Ifølge producenten kombinererden banebrydende teknologi med exceptionelle terrænegenskaber.

Skrevet af / 15/09/2024 - 09:02
Segway introducerer off-road elscooter

ZT3 Pro D All-Terrain KickScooter er den første elscooter i den nye ZT-serie fra Segway-Ninebot, og den er bygget på en Full Suspension-ramme. Med Dual Telescopic Suspension foran og Rear Spring Suspension bagtil, kombineret med en frihøjde på 152 mm og 11-tommer slangeløse terrændæk, skal den kunne klare ujævnt terræn.

Den kulfri high torque-motor med højt drejningsmoment i ZT3 Pro D skal give hurtig acceleration fra 0–20 km/t, og evnen til at håndtere stigninger på op til 25 procent. Rækkevidden angives til op til 70 km på én opladning i Eco Mode og op til 56 km i Sport Mode, og med Flash Charge-teknologien kan batteriet (597 Wh) lades helt op på ca. fire timer.

Læs også Tung designperle med fordele og ulemper Segway-Ninebot viser vejen, hvis du vil have effektiv batterikraft under fødderne. Det gode og solide design sættes dog på prøve, når KickScooter F2 D får lov at strække ud.

3″ skærm

LCD-skærmen er 3 tommer stor og viser hastighed, opladning, køretilstand, m.m., og påstås at være tydelig selv i direkte sollys. ZT3 Pro D er også udstyret med 4W-forlygte, samt blinklys både foran og bagtil.

AirLock-systemet indebærer automatisk låsning og oplåsning, når den forbindes med Segway-Ninebot-app’en, og integration med Apple Find My-funktionen (kun iOS-enheder) gør det muligt at spore og finde elscooteren.

ZT3 Pro D er IPX5-klassificeret, vejer 29,7 kg og tåler en belastning på op til 120 kg.

Annonce
Segway-ZT3Pro_1 Segway-ZT3Pro_2 Segway-ZT3Pro_3 Segway-ZT3Pro_4 Segway-ZT3Pro_5 Segway-ZT3Pro_6
<
>
Segway ZT Pro D. Foto: Segway-Ninebot

Pris og tilgængelighed

Segway ZT3 Pro D vil være tilgængelig fra Q1 2025, ifølge distributøren Witt. Der er endnu ikke oplyst nogen pris.

Ola Larsson
(f. 1970): Freelancejournalist på L&B Home. Ola har i 24 år arbejdet med at holde styr på - og skrive om - trends, innovationer og produkter inden for forbrugerelektronik samt hvidevarer & køkkenmaskiner. 1999-2017 arbejdede Ola på de svenske branchemagasiner Rateko, El&Vitt samt ElektronikBranschen i jobs som journalist, teknisk redaktør og chefredaktør. Siden 2017 har Ola arbejdet som konsulent - i sit eget firma Eor AB, grundlagt i 2014 - med primært fokus på det skrevne ord.

Skriv din kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Kompakt Skoda Elroq klar til det danske marked

Dyr terrængående elcykel skal matche dyr elektrisk SUV

Elscooter til terrænet

Nissan vil skabe en elektrisk GT-R

Hvad skete der med elbilrevolutionen?

Endelig: Håndfri kørsel i Europa

750 km rækkevidde og indbygget ChatGPT

Nissan trimmer Ariya

Tesla Cybertruck til tjeneste!

Fra droner til el-cykler

Polestars hurtigste bil er en drøm på langtur

Tesla-batterier: - Nedbrydes næsten ikke

Scroll to Top