Foto & Video Hi-fi Hjemmebiograf Hovedtelefoner Højttalere TV

Samsung driller både iPad og Surface i ny reklame

Den koreanske elektronikgigant reklamerer aggressivt for den nye Galaxy NotePRO-tablet. Og man er ikke for fin til at lave sjov med konkurrenterne.

Skrevet af / 21/03/2014 - 14:21
Samsung driller både iPad og Surface i ny reklame

Vi har næsten kun haft rosende ord til overs for Samsungs nye tablet til professionelle, Galaxy NotePRO. Men koreanerne kan skam også selv finde ud af at rose deres eget produkt. Og det gør de gerne på bekostning af konkurrenterne.

I reklamen, du kan se under denne artikel, er det i første omgang Apples iPad, som får smæk, fordi den angiveligt ikke kan sende en email med en vedhæftet fil midt under en videosamtale. Derefter er det Microsofts Surface, der bliver drillet med, at den slet ikke er en tablet, men i virkeligheden en bærbar computer.

Det er måske ikke så mystisk, at Samsung føler, det er nødvendigt at mobbe især Apple. Firmaets iPad er muligvis ikke så dominerende på tablet-markedet, som den har været, men Apple sælger stadig lige så mange iPads, som de største fire konkurrenter, herunder Samsung, sælger tablets til sammen!

Men hvad mener du? Går Samsung over stregen? Eller er det ok, at Samsung med et glimt i øjet driller konkurrenterne?

Peter Gotschalk
(f. 1973): Chefredaktør for L&B Home. Peter har arbejdet for Lyd & Billede siden 2012. Han har været aktiv som tech-journalist for talrige medier siden 1998, bl.a. som chefredaktør for gadget-magasinet GEAR og som journalist for magasinerne PC World og Privat Computer. Peter skriver om smartphones og andre bærbare enheder samt om teknologisk innovation, herunder 5G, elektronisk mobilitet og smarte hjem.

Skriv din kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

0
Lyd & Billede
Scroll to Top